Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

live and learn

kom nästan nyss ut ur duschen och har varit först på träning
sen for jag emma och fanny till falkan, ochdet var en jäkla massa dykare där.
fanny vart rädd för dom:( eftersom att vi inte hade me nå kläder så vart
de att bada i bh/sportbh och shorts, KALLT.. jag hoppade i först sen emma,
men fanny vägrade typ? hon det var hon som sa att det inte var kallt;)
så jag hoppade upp på bryggan igen och puttade i na:$
men då hon väl var nere så fick hon sig inte upp?
för hon vågade inte simma runt för  att dykarna var där, och hon kunde
inte hoppa upp på bryggan heller, men tillslut så fick hon sig runt.
och efter ett tag så for vi, då jag hade haft på mig tröjan ett tag så såg det
ut som att jag hadde hängpattar:(:(:(:(:( och det var ännu kallare då.
kom hem vid typ, hmm..20 i 10, så jag satt mig direk här och började tänka på
vad jag ska ha på lördag då jag ska på bröllop:)
jag kom fram till (tror jag) att jag ska ha en blommig tjol kanske tights beror på vädret
och ett linne, tänkte ja vitt isf, men jag vet inte om jag får ha det. ska fråga iaf:)
men de ska bli kul, och imorgon har jag som inga planer tror jag.
vill vara med nån, så vi får se vad som händer:)
men nu ska jag gå upp eller ut, och äta jordgubbar med nougatsås eller vad de nu heter:$
och bilder kommer från igår










puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0