Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

jävla sol

hatar solen för tillfället, har varit på sjöbotten
hela tagen med fanny och julia, tog på mig solkräm flera ggr
men ändå så har jag bränt mig så in i helvete från midjan till fötterna
och det går seriöst inte sitta, ha på byxor eller röra där, fifan vad ont de tar.
men iallafall så for jag julia och fanny och åkte gummibåt i älven.
sen typ 20 i fyra var det bara att skynda sig in i duschen bli klar osv
sen cyklade vi in till stan, stadskyrkan tror ja de heter?:$ ja iaf så var vi
på bröllop där, typ mys, men jag var otålig för en sak som typ ALDRIG hände:(
och efter bröllopet for jag och julia till max och fanny till monaco.
och eftersom jag och julia väntade på fanny så sprang vi runt på stan och sprutade
vatten på folk, jävligt roade vill jag lova! och jävligt kul var det me;)
vi gick in på ica och köpte lite saker, och det spårade rätt så mycke.
efter det så mötte vi fanny och hennes lillebror kevin som skulle in på ica
så jag och julia väntade en bit utanför, och jag satt mig i en sån där korg som finns
där inne för att ha grejer i, och vete fan hur många gåner jag höll på att falla:O
och efter ett lååångt tag kom fanny, och då minns jag inte vad vi gjorde..
eller jo, vi gick in på bion för att gå på toa och hämta mer vatten.
seeen gick vi ner till älven och bara satt å prata typ, och åt upp fannys godis:]
och påväg hem kom vi på att vi kunde fara till julia, så vi for dit och körde fyrhjuling
först, sen gick vi in sen körde vi te falkan och badade där vid halv 11 tror jag det var
och även fast klockan var så "mycke" så var det 22 grader i vattnet, härligthärligt.
sen for vi tillbaka till julia och sov där. vi låg först och såg nån film och helt plötsligt
så stängdes tvn av:O då vart vi rädda...och det gick inte så bra att sovaför min del
men just som jag somnade så vaknade jag av att det lät BOM! då hade fanny ramlat
ur sängen haha sate så kul hon var, sen började hon prata om att julia var borta och
att det skulle ha sovit en fjärde person med oss och att kevin skulle ha varit där?
men sov ett tag iaf och på morgonen då man vaknade var det varmt som fan.
jag höll typ på att dö, men då for vi ju som sagt te sjöbotten och var där hela dan.
och nu ska jag väl inte skriva så mycke mer, ska gå ut och FÖRSÖKA sitta:(

haha jag bjuder på en söt bild på fanny:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0