Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

ice cube

imorse var jag typ hur trött som helst..
men jag fick mig upp tillslut tog på mig en tjocktröja och gick ut.
då stod mamma och staffan och pratade och då jag gick förbi dom
så sa staffan: det ser ut som du har sålt smöret och tappat pengarna!
asså fan..en tjocktröja? den är ju svart till och med!?
jag: ja, men om du kan ha byxor kan jag ha tröja
sen sa han inget mer så jag satt mig och åt. sen spelade jag och mamma
kort, fast då vart det för varmt så jag gick in och bytte te bikini,
då frågade emma om hon kunde vara med mig och det kunde hon ju ofc:)
så vi cyklade iväg till falkan, var rätt skönt tills jag hoppade i vattnet:(
jag kännde mig som en isbit..sen efter ett tag kom jonas å massa andraaaaa
och dom höll på att he vatten på mig:( sadface nr 1 hiih. sen så låg vi uppe och
solade, jag har faktiskt bränt mig..så jag ser ut som en tomat på vissa ställen.
men iallafall så då vi låg där så kom det sjuuukt mycke flugor och attakerade oss:O
då ville vi inte vara kvar längre så då for vi, och på hemvägen så fastnade vi vid vägen
och började plocka blommor:] men tillslut så kom vi hem, och ikväll så var det tänkt
att sova i tält med emma jessika och julia, men jessika kunde typ inte så det blir nån
annan gång ist. men jag ska iallafall följa och hämta båten och köra den te oss.
sen ska jag troligtvis vara med emma och fara till falkan igen, kanske inte bada men:$
annars så vet jag inte, men det ska bli kul att åka båt. de var ett tag sen:]
och jag är jävligt pepp på gummibåt i älven:D måste verkligen göra det snart!
men nu ska jag ta och duscha, om jag hinner..annars blire att åka båt:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0