Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

haha..

flög ner till datorn eftersom det var ett diarium jag skulle kolla.
och där står det såhär

"FITTJÄVLA IDIOT SATAN!!
hör aldrig av dig till mig igen, inte en jävla ggn till. jag vill inte ha nått jävla ting att göra med dej längre. låt mig bara vara jävla idiot. fattar inte hur jag kunde tro på det du sa, seriöst låt mej bara vara!!! :O
DRA BARA!..
fyfan för dej!"

moget,? hmm..nej haha jag fattar som inte poängen?
han är sur för att jag pratar med en annan kille?
men ändå så pratar han med typ 10 andra tjejer?
va fan gnäller du om? aja nog om detta just nu sitter jag vid msn
och skriver jävel, eftersom att kenny julia och fanny skriver typ samtidigt
hela tiden:(  jag hinner inte med allting samtidigt, och nu ska ja packa
tiden går för fort just nu:]

puss


Kommentarer
Postat av: elsa

ÄCKEL

ja, du vet vad jag menar

2009-06-27 @ 23:08:12
URL: http://elsaanorqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0