Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

griiiis HEHE:$

fin rubrik..kom inte på nått annat och började tänka
på grisar för att den där palstgrien fortfarande är på databordet:$
jag vaknade halv 2 idag....inte alls bra! om jag skulle ha vaknat tidigare
så skulle jag och julia ha farit till vb, men det blir på tisdag ist:)
och på onsdag blir det att  tälta om det är bra väder och vara ute hela natten.
då jag vaknade så gick jag iallafall upp och åt nån köttbulle/potatissallad(?)
macka som mamma kom hem med inatt från travet. den var typ god,
men jag vart mätt efter typ 3 tuggor:] så då tog jag på mig bikini och gick
ut och solade för att julia sa att hon gjorde det så då tänkte jag att de var lika
bra att göra det med. men det gick inte att sola så länge för det var kallt tyckte jag.
så jag hämtade kameran och tog lite kort. inga märkvärdiga. sen gick jag in
och kännde att min mobil typ kokade för att jag hade glömt den i solen, icke bra.
och nu håller jag på att kissa på mig så jag måste skynda mig att skriva klart.
ikväll så är det match i medle tror jag. kl 7 så.. jag hoppas att det går bra:)


if you got dreams in your heart
why don't you share them with me?
and if dreams don't come true
i'll make sure that your nightmares
are through

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0