Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

goodbye's not forever



sitter här och lyssnar på musik. som inte får mig att bli allt för glad..
men idag så var det ju först skola till halv 12, sen for vi ju te stan och åt på max. sen gick vi till bikbok och kollade massa kläder för att det var 50% på hela butiken. de ägde balle, men bara för att det var halva priset så kan jag ju inte säga att det var billigt. men jag köpte iaf korta jeans shorts och ett vitt linne, hittade jätte snygga trasiga jeans men dom hade jag inte råd med och de var ju lite synd. bild kommer sen inte på jeans shortsen men de andra. efter det så gick vi runt lite sen började vi med filmningen till skolan som nu är förstört för att isabell inte hade nån jävla sladd te datorn osv........inte alls kul, menmen thats life. hampus sa att han skulle komma te stan, men då ja ringde sa han jamen jag sitter på bussen till luleå, då vart jag HAPPY, not:( men vi for där vid 3 kanske. då for vi till paulina och fortsatte filma och busade på! sen så for vi till mig för att vi skulle ha bilen, då trodde vi eller ja, jag trodde att det var hampus som var utanför mig men då vardet frazze. haha aja, låste ut isabell från bilen och satt där inne och hade typ kuuuuuul. men nu vet jag inte vad jag ska skriva, eller imorgon så är det skola som alla andra dagar, BTW BARA EN VECKA KVAR NU!!! aja, och sen på kvällen ska vi tillbaka te skolan och sova där. tror inte att det blir så mycke sömn men, det ska bli kul iaf:D


Dagens humör: på topp men lite besviken
Dagens borde: ingen aning:D
Dagens frisyr: vanlig med bakåtlugg
Dagens smink: massa skit dudå?
Dagens klädsel: just nu jeans shorts linne adidas tröja
Dagens planer: inte mycke, bara ta det lungt
Dagens vill ha: kraaaaaaaamar
Dagens längtan: imorgon typ:$ OCH TORSDAG!
Dagens fundering: om hampus sa att jag skulle ringa eller han
Dagens beroende: musik as usual
Dagens personer: intemycke
Dagens roliga: hahahaha emma i duschen:$
Dagens låt: den där uppe
Dagens bild: alla från mobilen


 och sista bilden är på jeansen jag ville ha och linnet jag köpte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0