Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

fefefestiivaaaaaaal snart:]

ja är jävligt pepp på festivalen!!!:]
ska va där varje dag + kväll, så om nån vill följa så tell me.
 
idag har jag iaf hållt mig inne typ hela tiden eftersom jag inte kansola..
och nu fick ja ont i huve..aja de skulle ja inte skriva men:]
vaknade vid nångång men fick mig inte upp så de vart nångång där också
sen for jag och mamma till gammelfarmor i burträsk tror jag de var
efter de så gick vi ner te vattnet och ja tog lite kort, sen for vi in till stan
och jag hade ju lämna in min mobil men dom kunde inte laga den så jag
fick en annan mobil men den ville ja int ha:] så vi ska lägga till lite så jag får
en annna mobil förhoppningsvis. sen gick vi til euro sko och kollade om
mina skor hade kommit men icke.. då gick vi till gina ist så jag köpte ett linne
(bild kommer sen) sen for vi hem, och nu är jag JÄTTE hungrig så jag hoppas
att de blir mat snart:) meeeeeeen...imorgon så ska jag på stan med julia och fanny.
och på festivalen har jag väl inte bestämt så mycke om vem ja ska gå me, kanske
julia kenny å robin nån da, om de vart:] sen kanske ja ska gå me idur. och dom andra
dagarna vet ja inte, vi får väl se. men nu ska jag gå och tjata på att maten ska va klar:$

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0