Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

fan vad irriterande

går så satt jag vid datorn och lyssnade på musik. hade inte rört tangenterna på typ en halvtimma och så helt plötsligt skriver john: huh? så såg jag att det hade skickats fuck you! från min msn, så då skulle jag skriva att det inte var jag och medans jag skrev det så skickades det bitch! sen igen bah vill ha dej..<3 asså fyfan vad sur jag blir, att ingen kan låta bli att logga in på andras msn? ååh vad jag blir arg, och det där var inte första ggn nån har loggat in på min. hände för nå år sen också fast jag fick reda på vilka det var, och dom kallade sig mina kompisar? njae, jag vet inte riktigt om det. men nu.. asså jag orkar inte med att ingen kan låta bli det? det är inte kul och man tjänar inget på det heller. så vem det nu än var så logga fan inte in på min msn igen!

ja, det var väl kvällen igår då. i morse så vaknade jag av att mamma kom in halv tio så jag tänkte att jag skule gå upp och börja packa, men inte de inte. jag låg och drog mig i en timma och smsade med mim babe ofc. som får sommarlov idag, HAHA ägd:* sen började jag lyssna på musik åså och då jag hedde av den så började det låta i trappen. trodde jag iallafall. men det var min mobilladdare som for mot min godispåse:( jag vart inte alls glad. så då jag märkt vad det var som lät så kunde jag äntligen gå upp och äta, och då tänkte jag att börja packa. icke sa nicke. gick inte då heller så ist så fastnade jag vid tvn. och seeeeeeen så gick jag in i mitt rum och började packa? njae, kollade på kläder bestämde mig vad jag skulle ha på mig, tror jag.. men det gick seriöst inte att packa för jag vet inte vad jag ska ha för kläder. inte alls kul. och det som heller inte är kul är allt prat på skolavslutningen, samma saker som jag hört i 7 jävla år! börja med något nytt kanske? men nu ska jag iaf gå och duscha göra mig klar och efter de så kanske det går bättre med packningen:) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0