Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

fan gör du här?

hmm..vet inte vart jag ska börja..
men iallafall så satt vi ute och åt, pratade om allt och inget.
sen helt plötsligt "linnea du höll på att drunkna då du var liten"
ja bah, VAAA? då hade jag tydligen fallt i vattnet då jag var jätte liten
och fick mig inte upp, fast då räddade min morfar mig, gölle.
och då kom jag på att då jag var kanske 5-6 år så höll jag på att drunkna
på vb:S for under en våg, och då jag skulle upp så kom det en ny,
och så var det tills vågerna slutad typ.. riktigt mys:(
sen kom det en kille och gick på grusgången, och stannade vid dörren.
sen fortsatte han upp på gräset och la sig där? sen gick han till min studsmatta
och typ somnade:S haha mysko kille dedär. sen gick jag in...kollade på två trailers
som marcus hade tagit fram, finns i slutet av inlägget. dom såg typ bra ut så jag ska se
båda två senare ikväll kanske?=) okej, ingen av dom gick att he in här
men det var iallafall drag me to hell och paul bart mall cop.

föresten så kan jag berätta om vad jag ska göra i morgon.
först ska jag vakna.. haha ne jag skojade, eller nä men jag ska inte gå in i detalj;)
men det börjar väl med att jag ska åka gummibåt med emma julia och fanny:)
sen ska jag leta fram nå kläder jag kan ha senare på kvällen på bröllop:)
kommer att gå åt helvete för jag har typ inga snygga kläder:(
ge gärna tips på vad man kan ha på bröllop!! :)
så nu har jag inge mer att skriva, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0