Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

broken

sitter här i marcus rum igen och lyssnar på musik osv. igår så regnade det jävel, så det vart översvämning här. det sprutade ut vatten från 2 stuprännor och brunnen funkade inte, så allt vatten for upp mot ingången men som tur var så kom det aldrig in vatten i trapphuset. jag såg väl tv hela kvällen och pratade med hampus. jag såg en riktigt bra film faktiskt. jag tycker den är värd att se. det handlar om en tjej som är överviktig som alla mobbar. sen så blir hon uttagen till att bli skolans drottning, det var först bara för att vara dum med hon eftersom att dom inte trodde att nån skulle rösta på henne, men då hade dom fel. filmen visar verkligen att storkel inte har någon betydelse, för det är insidan som räknas. om man tänker efter så är det sjukt att folk blir mobbade för att dom är tjock, alla är ju ändå lika värda? aja, nog om detta. det är match ikv som jag tror att jag ska vara med på, jag är lite förkyld åså så det blir jobbigt att springa men jag ska försöka iaf. nu har jag blivit jätte trött, vet inte varför men:$ idag så kanske ja ska te stan om ja orkar, annars blir de väl att vara med nån, och städa(:(:(:(:(:( hela min garderob ligger på golvet. och det är verkligen inget skämt!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0