Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Bring Me To Life

kom hem från falkan för ett tag sen.
for dit med mamma och våra grannar;S
men där borta var jag med fanny jennifer jessika paulina och hanna.
de va kuul, och typ för första gången skönt att bada där.
tänkte simma under hela bryggan..men det var jätte mycke spindelnät
åså så jag gjorde de inte:$ hmm..jag vet inte vad jag ska skriva:]
hoppas att alla har vare ute och steeekt idag iallafall, man kan varken
vara inne eller ute:S så jag bodde typ i vattnet idag, och är tveksam
på att jag överlever sommaren med den här värmen, men jag ska försöka:9
och jag blir jävla sur, både på datorn för att den sug kuk! och på mig själv
för att jag aldriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig blir brun:(:( jag ligger ute varje dag men inte blir jag brun inte..
borde väl egentligen  duscha nu, men jag pratar med elin så det får bli om en stund ist:$
men nu ska jag...göra nåt, :] puss



In all that I've done wrong 
I know I must have done something right  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0