Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

alla minnen

idag så var det så kallade sunnanådagen, tror jag att de kallas iaf:$ var typ bara med små saker. och en av dom tog på mina bröst typ hela tiden:O.......haha aja, det gick finfint slutade där vid 20 i ett kanske. sen for jag julia fanny och paulina hem te mig, vi tyockade oss med chokladsås maränger och jordgubbar oboy mackor osv. sen gjorde julia nån jävla sock attack i mitt ansikte!  sen kom paulina, och hon hade inte ens sockar på sig:( och efter en stund så kom fanny in med sina sockar också...och ett tag låg vi på golvet i köket, och ja gud vet vad vi gjorde då(A) seeeeeeeeeeeeen ringde vi chris tusen ggr men han tryckte på upptaget för att han hatar mig, så vi ringde hampus ist men då svarade inte han heller. så vi ringde ett tag efter och då svarade han. ska försöka tvinga han te stan i morgon! men aja, ungefär kvart över fyra kom vi på att vi hade träning kvart i fem så det vart att skynda sig! sen så var de träning och jag frös sönder osvosv.

imorgon så slutar jag halv 12 då bär de av till stan och kanske äta på max eller nå sen ska vi filma:D så jag måste packa sakerna som jag ska ha med mig. sen så är det ju 50% på bikbok så jag ska se om jag hittar nå snyggt och förhoppningsvis nå jeans som jag kan göra hål i. men nu ska jag packa och göra mig klar för att sooova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0