Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

all this time

HEJ börjar bli lite trött nu tror jag. det känns iaf så, sovde bara i 3 timmar inatt. satt från typ 20 i fem till sex och pratade med hampus i telen medans dom andra somnade där inne. sen kl 6 så dog mobilen så jag gick tillbaka till klassrummet för att sova, då hade paulina tagit min säng för att emma hade tagit paulinas så jag delade med paulina. sen så råkade jag nog knuffa ur henne:$ men den var iaf kul där, först så var vi bara inne sen så gick nästan alla ut och gjorde nå. sen såg vi film körde snurra flaska osv, sen spårade det! sen vart det typ bråk osv men de fixade sig:) men det har iaf varit bra. på morgonen så vart vi tillsagda att packa ihop våra grejer och fara hem för att det skulle komma nå folk till valet eller nå. det gick väl ganska så fort att packa ihop allting. min cykel såg ut som en jävla packåsna för att jag och paulina hade alla våra saker på den. men jag gick iaf till paulina och hämtade det nya match stället och sen gick jag hem. och efter det har jag inte gjort så mycke, men nu ska jag iaf duscha biler kommer sen från kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0