Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

6:ORNA!!

världens bästa klass, jag kommer att sakna alla underbara små saker:) haha ne, men seriöst så kommer jag att sakna dom. allt bus vi gjort osv. det var typ sorligt att gå ut från klassrummet en sista gång. eller kanske inte sista men endå. jag har iaf haft de bra på sunnanå me allt folk där och vet att det kommer bli bra sen också. och föresten så vann vi både fotbollen och brännbollen! 6:orna äger!

bilder och så får ni sen ikväll då jag har kommit hem från avslutningen för jag hinner inte lägga ut dom nu känner jag. efter brännbollen så for jag och paulina till brogrillen och hon bjöd mig på glass, danke babe:) vi var ju utklädda te fjortisar, alltså korta shorts linne och massa brunkräm/puder/foundation osv med svarta sträck, aja ni fattar. så efter att vi köpt glass så satt vi oss på trappen ner till älven och sa trevlig sommar till alla som gick förbi, sen kom det en tant bah hej tjejer!:D vi: hejhej:D hon: vad söta ni är! vi: hahah..tack, trevlig sommar, hon: tack detsamma hejdå:D sen då hon gått så skrattade vi så in i helvete. det var så jävla fult:D men trevligt att nån tyckte att vi var söta iaf:$ sen for vi hem och nu sitter jag nyduschat och väntar på att paulina ska komma för att hon ska fixa mitt hår osv. så att det blir fint te ikv. bilder kommer nog senare från avslutningen, men nu måste jag verkligen skynda mig upp och börja fixa sminket och kläderna och de. Ha en trevlig sommar alla, och te alla som inte fått lov än ha en trevlig fortsatt skoldag ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0