Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

When I'm gone

kom hem från stan typ nyss, var ju som sagt på bio. filmen var jätte bra men jag vart kissnödig och ville inte gå på toa so att jag skulle missa nå och då vart det jätte kul så jag skrattade hur mycke som helst och det gjorde det inte så mycke bättre. sen hoppade alla upp i taket typ:$ och sen höll jag på att börja flänna flera gånger;) och sen så var det ju en som dog:( alltid lika sorligt, men jag avslöjar inte vem det får ni se själva=) men man förväntar sig inte det.. ajaaaaaaa nu ska jag tvätta bort sminket kanske sitta lite mer här sen ska jag sova så jag orkar upp imorgon då vi ska på stan och bli fattiga!:D men nu ska marcus ha datorn:-(

choosing our life over your life meant your death
and you never got a chance to even open your eyes

pusspåk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0