Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

tack..

ursäkta min dåliga uppdatering osv. igår var vi på stan hela dagen och på kvällen gjorde vi lite annat så jag har inte haft tid till att blogga, men nu har jag. just nu så är jag inte alls glad..riktigt besviken och faktiskt ledsen. men skit i de nu, jag är riktigt fin nu..jag har svullit på läppen och blöder ur munnen, gillas inte. förutom det så sitter jag här och lyssnar på musik för mig själv. är inte på humör för att umgås just nu. okej det var typ ett år sen jag började skriva det där.. så jag har hunnit bli på bättre humör och prata å busa osv med marcus. jag satt på köks bänken och marcus ställde sig framför mig och höll upp händerna för att jag skulle slå på dom (typ boxing) då slog jag han i magen och båda började skratta as mycke, sen så slog jag mig själv på benet då trodde han att det var han som slog sig själv och fick ont i handen för de:( sen hörde jag en mus:O som tydligen har byggt ett bo i mormors hall? mysko, och jag kan lova att den där lilla saken bajsar så in i helvete...men aaja, som sagt så var jag ju på stan igår jag köpte en svart tunika en vit stor tshirt och en till svart kofta, och förra gången köpte jag ett linne och en tshirt. och idag då jag vaknade då var mamma och mormor på stan, då dom kom hem så hade mormor köpt ett vitt linne där det står girls just wanna have fun. och före vi kom hit så hade jag köpt svarta leggings med dragkedja när nere, två par jeans ett linne och massa tröjjor. så de har blive dyrt. men eeh..satt ute hela dagen idag typ, gjorde inte allt för mycke å imorrn ska vi förhoppningsvis fara till havet osv. ska bli nice. men nu vet jag inte vad jag ska skriva, men ni ska få nåra låtar.


 



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0