Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

regn regn och åter regn

inte alls glad idag, vaknade av att det var sjukt kallt i mitt rum och hör regnet utanför.
det var ungefär 10 grader i mitt rum, alltså som utomhus. inte alls kul.
sen efter ett tag gick jag upp, gjorde nudlar men kunde inte äta upp dom.
var verkligen inte pepp på att äta (vilket jag aldrig är på sommaren) varför vet jag inte.
så jag får väl klara mig till middagen iallafall. annars får jag väl se om jag hittar nåt att äta.
just nu så sitter jag här och lyssnar på musik och dricker Fizzy Vimto nån slags dricka.
den var lite skum i smaken men ändå god. en annan anledning till varför jag inte är glad
är för att jävla fittsladdarna till mobilen/datorn inte funkar. så jag kan inte lägga in nå bilder
från mobilen. (om ni undrar varför det aldrig är bilder nu) men jag ska ta mig lite tid till att flytta
över från kameran. och nu tog min dricka slut:( kan de bli värre?...jo de kan de.

'- linnealindberg, säger:

MIN DRICKA TOG SLUT :(</3

- paulinaJohansson säger:

HAHAHAHAHAHAHAH Ä G D !!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3 :O

inte ens kul?:] ajaaa nu ska jag leta lite mer musik sen ska jag ta en dusch, ooooch får se när
det blir att fara till paulina och se filmmmmmmm:) bara för att jag inte har nå bilder så kan jag
slänga in en bild på drickan jag hade för er som aldrig har hört talas om fizzy vimto förut:$



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0