Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

marcus är köng

står i marcus rum och krullar hans hår=D det är marcus som skriver, jag säger bara vad han ska skriva så om det står något mysko är det han som är cp i huvet=D
idag vaknade jag efter marcus (ägd jag vet hehe) la mig klockan 2 och steg upp 12 och marcus la sig vid 5 och steg upp 12 (han är bättre jag vet hehe).

Jag ska kanske med marcus och mamma som ska köpa kablar till marcus nya plattv så han kan koppla den till datorn (jag han är rikare jag vet hehe) förövrigt så kan ju vädret dra åt helvete så livet är inte på topp (ägd jag vet hehe). och sen kan jag (marcus) bara tillägga att linnea suger röv på att inte bränna mig i hårbotten HEHE not ok! btw så känner jag hur skillad jag är på att skriva blogg...not. HEHE blir väl första och sista gång för min del, lika bra det=D
NU SKA VI LYSSNA PÅ LÅTEN OM TUTTAR!!!!!! PEYZ

vackrast på jorden (VET)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0