Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

logdans

kom nyss hem från logdansen men det var ingen dans vilket jag var glad för. men det var en massa trevliga folk där, vi gick runt och kollade spelade droopin hood och dart osv, det var nice. sen grillade vi korv osv. och en sak måste jag bara säga, jag hatar då det kommer fram folk som säger hej linnea!:D det var jättejättejätte länge sen jag träffade dig, du var ju såååå liten då sen börjar dom babbla om hur länge sen det var, vilket år osv och jag vet inte ens vem personen är? det är fan läskigt. men sen var det ganska många jag kännde igen. och då jag och marcus så var det ju bara att gå den "långa" ödemarksvägen, wut? då vi kom ner för typ 3 backar så skulle vi gena genom en eng och oftast så är det ju ett dike föra och visst var det de. så jag skulle hoppa över det som var ganska så långt ner, och då tappade jag ju såklart skon så den for ner i diket:( sååå då marcus hade fått upp min sko igen så började jag springa mot huset för att jag höll på att kissa på mig, men tror du marcus var snabb för de? inte då, så jag började skrika bah VAFAN SPRINGER JAG FÖR OM DU ÄR DÄR BAK??:( och nu håller kenny på att ta hål i läppen tror jag, så jag ska tvinga han att skicka en bild (som jag inte kommer att lyckas me(U) ) så jag kan se det, men jag får iaf se då jag kommer hem:) men nu ska jag gå

puss&smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0