Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

lillD

gick upp typ halv 2 idag, inte bra. men haha ja..eftersom klockan är 2 nu så har jag ju inte hunnit göra så mycket mer än att blivigt jävligt förbannad! igår på kvällen satt jag iallafall här och ritade i flera timmar. ansikten vart det, men jag har ett litet problem...det går nästan aldrig att göra andra sidan på ansiktet. så dom flesta bilderna jag gjorde var halva:$ men nu har jag inget mer att säga, så jag ska bara tilllägga en liten sak,

jag hatar dig! du ska fan inte lägga dig i mitt liv.
så låt mig bara vara, prata aldrig med mig.
du vet fan inte vem jag är, du har ingen aning om hur jag är som person.
så lägg dig fan inte i mitt liv, mitt snack med min kompis!
vi klarar det jävligt bra utan dig.
Tack & hej jag hatar dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0