Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

käft marcus:(

jag och marcus satt ute och spelade spel osv. sen såg jag på min arm att jag hade blivigt torr och börjat flagna lite, så säger han. ja du har ju rätt så mycke bak på benen, då kollade jag och fick panik och började skratta as mycket, då säger han, men sluta skratta linnea du är ju fan rädd! haha..det var borta stora bitar med skinn, fläck ben...då började han reta mig och kalla mig rostskadat. båda sprang in.

jag: MAMMAA
marcus: HAHA LINNEA HAR ROSTSKADA!!
jag: TYST MARCUS....
marcus: hahaha kolla hennes ben!!
mamma: haha ojdå..
pappa: FÅ SE FÅ SE FÅ SE HAHAHAAH
jag: ge er det är inte kul:(
marcus: haha rostskada
jag: om du inte slutar så drar jag bort skinnet och her det i din säng!
marcus: OKEJ DU ÄR FIN!!

så jag sprang omkring inne och hade panik, visste inte vad jag skulle göra. och alla bara skrattar åt mig. då märkte jag även att jag hade börjat flagna på ryggen, men inte lika mycket vilket jag är glad över. men fy säger jag bara, det är jävligt äckligt:(:(:(:(:( och verkligen inte fint..nog för att det inte syns så mycke men endå. jag kommer att bli jävligt sur om jag märker att jag har flagnat på mer ställen:( aja nog om det, snart ska vi grilla MUMS!! är hungrig som satan, tror jag:] det känns så iallafall. nu har jag inget mer att säga och inga bilder att lägga in (kommer snart från kameran) så jag lägger in några bra låtar med Michael Jackson=)
 


haha nu vart det samma sak igen, det jag skrev där uppe skulle ha varit utlaggt för nån timma sen. men jag har just ätit iaf, sen kom en igelkott så jag gullade med den, och då jag skulle ta kort på den så nosade den på min mobil så det vart när bilder;) ska lägga in bilderna då jag fått in dom på datorn.=) orkar inte lägga in nå mer låtar heller:]

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0