Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

john är en katt

jag har försökt att blogga för fjärde ggn idag, jag har iallafall pratat med john i flera timmar idag och nu pratar jag med kennyy, okej......inte nu han ska se film=(==((=(==( men nu pratar jag med nadja ist=) och jag har ingen aning om vad jag ska skriva...men jag har suttit och spelat kort med mamma och mormor och mormor vart sur på mig hela tiden och sa att hon aldrig skulle spela med mig mer:( och haha..parabolen är knas, typ att nån pillar på den så att kanalerna sluta funka. så då kom marcus och sa att det var en mordfilm asså att vi skulle gå ut och kolla åsså skulle de vara en fälla så att vi dog? lät inte så troligt. och jag gillar inte att sova här längre, för först då jag ska lägga mig så är det SVART i rummet, och då menar jag det verkligen man ser absolut ingenting så jag måste känna efter vart sängen är åså. sen då jag väl har kommit ner i sängen och lagt mig så låter det som att nån går i köket mot sovrummet och inatt då hörde ja nå utanför vårt sovrum (utifrån) och då flög marcus upp ur sängen bah MAMMA jag bah nejnejnej:(:( då gick han upp då trodde jag att han skulle spy eller nåt. men han gick raka vägen mot ytterdörren, och försvann ett tag då han kom tillbak jag bah VAD GJORDE DU:o:( då kollade han bara om dörren var låst. sen då han lagt sig och allting blivit tyst så börjar pappa snarka, sen sluta han och ja höll på att somna men då började han igen och detvart högre och högre hela tiden, jag var seriöst nära på att slå till han, jag vart jätte sur. sen då han äntligen vart tyst så började marcus..........:( men nu ska jag sussa:$

gonatt puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0