Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

jobbe

tjenispenis, jag vaknade imorse av att mamma skrev, AAH DET BRINNER eller nåt i den stilen iallafall, och då hoppar jag ju självklart i taket för att jag vart rädd då hon skrek? jag bah MEN GE DIG då började hon skratta:( sen gick jag iallafall upp och åt sen vart det att dra sig ut och börja jobba. inte kul och nu sitter emma och skrattar åt mig för att jag måste jobba(U) det är typ..kanske..runt 4058438534943 grader ute, så det gör det inte så mycke bättre. jag har fan bikini och korta shorts och håller på att dö? så ja..men jag och marcus tog en paus för nån minut sen och den lär väl sluta nångång ikväll antar jag, haha ne men vi ska försöka göra klart allt så fort vi kan för efter vi är klara så ska vi fara och bada i havet, fyfan vad skönt. älskar den där stranden, ajajjaja men det ska bli skönt. första gången jag är där i år faktiskt. men nu ska jag höra med marcus om han vill börja jobba igen så vi får fara nån gång:)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0