Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

IS

bloggar inte lika mycke som dom andra dagarna jag gjort, men skit i de. vaknade imorse av att marcus sa att rolf och monika var här så det vart att dra sig ur sängen dirr. gick upp och åt och mådde verkligen skit. jag höll på att spy direkt jag stoppade nåt i munnen. och jag har fortfarande förjävligt ont i munnen, jag kan nästan inte tugga och jag kan inte räcka ut tungan, vilket john tyckte var syng haha. men jag sitter iallafall och pratar med idur gull. saknar na=( men de blir att vara med na då jag kommer hem. ska försöka dra mig till kg då också, om det inte blir så då jag är med idur. men jag måste vara med en massa där. har spelat kort typ hela dan, sen åt vi surströmming, mums:] men nu vet jag inte vad mer jag ska skriva så ni ska få en bild på en liten idur som råkar vara jävligt söt:O



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0