Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

I'm going home

jag har just ätit och dom andra packar, eller mamma och pappa gör. så snart bär det av hem. satt uppe vid datorn med marcus igår och vi pratade med kenny och hanna, och dom måste ha tyckt att vi var sära:$

jag: haha varför jobba på sibylla?=)<3
kenny: sommar jobb?<3
marcus: 3hamburgare/h?
kenny: nae?<3
jag: då ska ja..äta..där varje dag?<3
jag/marcus: 4 FREE
kenny: ska du?<3
jag: ja?<3
kanny: varför?<3
jag: haha om du jobbar där så borde jag få gratis mat?<3
kenny: lätt?<3
jag: ja?<3
marcus: JAG MED<3<3<33<3<3<
kenny: vem?<3
jag: bror<3
kenny: aha:D<3
hälsa?<3
jag: oke han hälsar tbx<3
marcus: NAE
jag: JO<3
marcus: men nej

haha vi kom som inte överrens där i slutet:]
låter nog inte så kul men jag höll på att skratta ihjäl mig:(
men eh, igår så for ja ut å sprang kom tillbaka vid halv 12 så mört vare.
mamma och pappa gick samma väg så jag for med dom hem och vi räddade en stor ÄCKLIG groda från att bli påkörd och en liten ödla..:] men sen då jag kom hem så satt jag och pillade med massa bilder, gjorde en header osvosv.
men den vart seepee så jag kunde inte lägga in den men jag satt ihop två bilder

för er som inte redan har sett hur han som spelar voldemort ser ut:)
men nu ska marcus spela:O:O:O:O:O:O:O:?
ovanligt...........NAE hehe aja

puSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0