Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

idur

sitter och snurrar på stolen så jag blir alldeles yr:]
for på...nu minns jag inte vad det heter:(
JO festivalen, var där med idur och sen på slutet var vi med emelie.
söta tjejer dedär. det fanns typ verkligen inget att göra så vi gick
bara runt och träffade massa folk. vi gick in på candys och
gölleidur gav mig 10 kr för att ja skulle köpa sluch (klaga inte på
min stavning nu, för jag har ingen aning om hur de stavas:] ) köpte
en med pigelinsmak stod det att de skulle vara, men fan heller att de var de.
det smakade bajs, ne men typ..karamellfärg:( men vi fick slut på den iaf.
det var en karusell man åkte upp och ner i, helt galet.
men iallafall så sa emelie tror jag det var att det var en tjej som åkte
och spydde i sitt eget ansikte, mums.. men nu ska jag inte skriva nå mer,
ska väl byta kläder eller nå sen fara tror ja:)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0