Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

I believe i can fly

its hot outside, hm..var först ute med marcus och tog kort, på typ allt, sen skulle jag hoppa på sånadär vita stora bollar som det är gräs i, men jag failade då jag skulle upp:( den var lite stor för mig, men jag fick mig upp iaf. ni ska få se dom bilderna sen, kan inte lägga in dom så länge jag inte är hemma. men iallafall så gick vi ner till en sjö, och där låg det en uppäten fisk av typ en räv eller nå, inte mys. sen gick vi tillbaka. då spelade vi fotboll, och de kom nån gubbe. minns inte vad han heter, men han kom iallafall hit. tror det var hans hund som gjorde massa tassavtryck på mina vita byxor då jag var liten så jag ville inte tvätta dom:$ men jajaja, snart ska vi äta. hamburgare....igen. och ikväll ska vi väl vara ute och spela kort osv, ska bli kul. och haha..satt och pratade med kenny för nån minut sen typ, skrattade hela tiden:( lurade han att jag hade mer bilder på han än den hampus skickade, och han trodde på mig, bah ofta:O:O:O:O:O:O: skicka dirr333333 osv, hahaha men jag hade inte de:( och nu se han film så ja ha ingen att prata me:( meeeen eeh, nu ska jag gå ut och vänta på maten:)

peyz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0