Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

humledumle

har inte sove nå alls inatt, eller kanske nån minut eller så men inge mer. varför vet jag inte. men igår så började jag och marcus och busa om man säger så. skrämmde han typ 3 ggr sen så kletade jag in tandkräm på hans arm och sprutade tvål i hans tröja:$ fast sen kom han med en jävla handuk rakt i mitt öga:( oooch efter det så hörde han en mus(?) så vi gick och kollade men vi såg ingen förutom massa bajs;S då vart det inge kul längre så vi gick in och såg nån film, vet inte vad den heter men den var jätte bra iallafall, ska se om jag får fram namnet på den så jag kan skriva det sen om det är nån som orkar se den filmen=) men jag vart då jävligt sur i slutet, ska inte avslöja vad som hände:$ men eh, det känns lite drygt att vara vid datorn nu då kenny nyss loggade ut och det finns ingen annan kul att prata med:( så jag ska väl gå ut och bli neger. och haha..tycker att mitt hår är finfint just nu:( men nuuu ska ja sluta skriva

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0