Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

harry potter

just nu sitter jag här och äter godisklubbor, inte bra. jag ska försöka att sluta med att äta godis, ingen aning om jag kommer att lyckas med det men de skiter jag i, jag ska försöka iallafall och om jag inte lyckas så ska jag äta mycke minde iaf=)och ja.. igår så sa john heela tiden att jag skulle he på webben men det gjorde jag inte så nu pratar han inte med mig, buhu:-(  haha ne men..det finns ingen att prata med, icke kul så jag förflyttar mig nog till tvn ist och ser om de finns nå kul där. och ikväll vid typ 10 ska vi in till stan och se nya harry potter, och då ska vi försöka att gå rätt..förraåret då jag mamma och marcus skulle på bio så gick vi in i fel dörr så vi kom in på ett hotell, meeen  nu ska jag gåå

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0