Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

hahah jah..

haha inatt trodde jag att jag hade en spindel på min hand (vilket jag hoppas att jag inte hade) och då råkade jag slå till pappa:$ men aja, gick upp vid 12 idag, åt satt mig här. ska spela med marcus sen, och haha..måste bara säga en kul sak.

marcus: linnea vill du spela yatzy med mig ute?
mormor: JAA:D
jag och marcus: HAHAHA......

och medans jag kommer ihåg det så då jag och marcus såg ice age 2 så började vi as garva åt det här..

Sid: Manny, vem gillar du mest, mig eller Diego?
Manny: Diego utan tvekan!
Diego: haha sa ju det
Ellie: men man kan ju inte välja mellan sina barn
Manny: han är inte mitt barn, han är inte ens min hund
men om jag hade en hund och min hund hade en valp
och hundvalpen hade ett husdjur skulle det vara Sid

skrattar fortfarande åt det där:] och nu blir jag lite ledsen..det är bara 8 st inne på msn:( haha mobbad linnea. men eh..nu ska jag gå och spela med marcus och vänta på att jag mamma och marcus ska bli klara så att vi kan fara på stan. eller jag kan inte vänta på att jag ska bli klar utan att jag gör nå:$ hahah men..VÄNTA måste berätta en annan kul sak som marcus sa igår, då han duschade så skulle han ta av sig ringen för att tvätta ansiktet och lägga den på den där saken man her på vattnet och ändrar värme åså. så han tog av sig ringen men la ner handen istället för ringen:( haha det kallar jag IQ;) men nu ska jag gå

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0