Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

haha

haha okej..det här börjar bli lite mesigt. jag sitter och lyssnar på musik från mobilen och marcus dunkar sönder hela stället. men snart så ska jag försöka överrösta hans lilla musik ;F det var meningen att david och viktoria skulle komma idag, men dom var sjuka:( tråkigttråkgit..så jag får väl se vad jag gör idag. om solen kommer fram, om den inte redan är framme så går jag väl ner till bryggan och bara chilla:) om jag ens får mig ner dit:S det är typ ett stup fullt med stenar där:] men aja..jag sitter och tuggar tuggummi som smakar..kaffe, blä. och smsaaa me mikafika och paulina på msn=))))=)=) (antekna!!) annars gör jag inget alls, kanske ska ta en dusch eller nåt.

varje dag möts jag av bilden på dig, flera gånger per dag.
jag får aldrig nog av att se den, bara att veta att du finns för mig gör mig glad.
men orden du säger, får mig att bli lycklig.
att jag har dig..är nåt jag inte skulle kunna tänka mig hända.
kanske inte mer än såhär. men att du finns här, är tillräckligt.
men jag hoppas på det bästa, med dig.
I'm not the same without you.

puss

Kommentarer
Postat av: Jaana :)

Bildbomb :] KommenteraKommenteraKommenteraKommenteraKommenteraKommenteraKommenteraKommentera (a)

2009-07-11 @ 20:21:21
URL: http://emmywochjaanac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0