Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

emma paulina

idag har jag varit duktig och inte suttit vid datorn:)

men iallafall så vaknade jag nån gång men orkade inte gå upp och
typ klart i ett så kom paulina och emma och försökte få upp mig
(som tog ett tag) sen for vi och spelade fotboll. vi spelade inte så mycke men.
haha det var fan helt öde där, och det kom en jävla gräsklippare och försökte
äta upp oss:O okej ne..men jag vart rädd för den:( efter det så for jag till farmor
och farfar och åt, sen vart det direkt att träffa paulia och cyklatill emma.
sen till stan och hyra film, vi hyrde nån film som jag inte minns vad den hette
och stomp the yard, och enligt mig så var den bra:) här har ni trailern
 
efter vi sett den så for jag hem, vilket var för bara ett litet tag sen.
ointressant, men jag vet inte vad jag ska skriva:]
imorgon ska jag iallafall vara med paulina och emma. ska se den andra filmen
sen får vi väl se vad som händer. det här är viktigt!! eller ne, men ja säger det ändå.
på måndag kväll vid 11 far jag till mormor, kommer dit vid 1 nån gång kanske.
är där till nån gång och sen far jag till umeå (umeå fotbolls festival) jag längtar.
så jag måste hålla på med boll varje dag hos mormor och springa 2-3 ggr i veckan
för att hålla igång allt skit;) annars lär jag ju bli tjock på det också och det funkar inte
till umeå :$
men nu ska jag skrapa aplotten (HOPPAS JAG FÅR TYP 10000:O ) sen ska jag gå upppp
sen tv/film och göra nå skoj. och föresten så måste jag vara med kenny innan jag far:]
och andra ofc så hör av er:)
måste bara lägga in en sak från emmas blogg (det är hon som skrivit)

När jag är hos linnea så brukar jag bugga på deras 1000 bitarspussel
Jag: Stig upp nu då kan jag gå och bygga pussel.
Linnea:(flinar och säger) Haha försök du
Jag: (Jag tänkte) NAE HAR NI BYGGT KLART DET? :(
Linnea: haha jaa
Jag: Men kan inte jag få riva snder en bit och sen bygga ihop det
Linnea: (flinar och säger) haha försök du
Jag: (tänker) NAE HAR NI PLOCKAT BORT DET?:(
Linnea:
Haha jaa
Dumma linneas familj:(

haha söt stumpan:*

puss gonatt

Kommentarer
Postat av: GJ

Me don´t like er</3

2009-07-07 @ 13:56:21
URL: http://emmagrojoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0