Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

emelie

kom hem typ nyss från stan, idur fick sig inte till stan
så jag var där med emelie lopin å nå andra saker där i början
sen gick vi HELA vägen till stadskyrkan med lopin:O
bara för att vi är så snälla fick vi en dricka:]
och så tråkig som han är så for han hem, så vi gick in till stan igen.
sen nån gång gick vi till frasses på andra sidan sverige, och köpte
milkshake. antekna! att min var mycke godare än emelies alla tyckte
de förutom hon:( men vi sprang väl runt lite här och där, träffade en massa
folk osv. nu vet jag inte vad mer jag ska skriva om det.

imorn så ska jag vara på stads med tjejerna, vet inte om det blir med alla.
men jag tror det iaf, sen på kvällen hoppas jag att idur kommer så då ska
vi sova hos emelie och gå på stads på kvällen tro ja, men de ska bli kul iaf.
kommer att lägga in bilder sen från idag, lär bli från imorgon också om de
blir att ta nå kort för mitt kuk minne är fullt, rymmer typ 10 bilder..
men nu ska jag äta eller nå vart as hungrig.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0