Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

emelie & anja

hejsansvejsan bloggen.
for på stads idag, emelie hämtade mig vid bron så vi körde in till stan.
där var vi med kenny och robin en stund, och jag hade en sån där färgflaska
så jag sprutade typ allt i kennys nacke så det for ner på hela ryggen:]
sen körde vi till emelie och åt. och då ringde anja så vi skulle fara till
hennes lägenhet, och då jag åkte på emelies moppe så kom polisen
och jag skrek utavfan bah POLISEN KOMMER EMELIE. då stod anja 
utanför hon då så jag skrek att hon skulle in och emelie fick panik osv.
sen pratade vi med dom och slapp att betala 1500 kr, tur vad väl de.
for hem vid 5 kanske, och får inte fara te stads ikv så idur kanske kommer
hit om hon får skjuts. annars får jag väl sitta och ruttna som ett gammalt äpple:(
för om idur inte kommer så finns det ju ingen att vara med eftersom att alla är
på stads ikväll. men imorgon så ska jag dit på dan med kanske emelie, får se.
sen på kvällen ska jag också dit, inne i hela skiten;) dock så är det jävligt dyrt.
men det är ju inte jag som betalar så:) nu vet jag inte vad jag ska skriva.

jag ska lägga in bilder, men det går inte på den här datorn så ni vet.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0