Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

emelie

SKREV JUST ETT INLÄGG MEN DÅ FÖRSVAN DET JÄVLA BÖG:(:(:(

men iallafall så kom jag just hem från stads, först var jag där med emelie
och sen kom mamma och betalade in mig och marcus så jag var där inne
ett tag sen träffade jag julia och jessika så jag var med dom, vi åkte lite
karusell osv. och jag fick dom till att åka upp och ner grejen,
och såhär lät det då vi var upp och ner.

julia - ..............
jag - hahahahha att det är kul:D:D:D:D
julia - .........
jessika - JAG HATAR DIG LINNEA! FYFAN JAG TÄNKER ALDRIG ÅKA DEN HÄR IGEN
JAG HATAR DIG
jag - hahahahhahah fan vad kul:D:D:D:

ja så kan det gå, sen höll dom typ på att spy. men aja, dom for efter ett tag så jag var med
emelie och massa annat folk. haha gick och pratade med kenny, och då höll han fram
armen för att jag skulle krama han. men inte fattade jag det:((((((((((((((
så han ska få en kram imorn istället, och sen far han ju te sin mamma:(
LÅNGT bort tycker jag..lite för långt. men iallafall så hände det lite grejs..men orkar inte ta upp
de för det rör egentligen inte mig, men eeeeeeh...DET VAR EN KILLE SOM LYFTE MIG
jag vart jätte rädd:( men ehh..nu orkar jag inte skriva mer, ska gå och göra mig klar,
prata lite till med kenny och sen ska jag sooooooova, för att orka upp imorgon till ännu en dag
på festivalen som även är den sista:( kommer att sakna alla karuseller:]
och ska tacka emelies kompis som bjöd både mig och hon på att åka karru.

gonatt puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0