Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

EK KT RG

hejsan bloggen och alla bloggläsare.
kom hem från stan för ett litet tag sen.
vaknade kvart i 2 idag, jävla sur var jag också.
hela dagen var över typ, så jag skyndade mig att äta klä på mig och sminka mig osv.
mötte emelie vid tivoligrejset ochvi åkte virvelvinden som sög för den snurrade inte.
träffade kenny och robin så vi pratade med dom ett tag. sen var vi med mika och lisa
ett tag, och emelie den skiten fick en sån där biljett grej av kenny:( men då träffade jag
sincca då fick jag en av hon:] och sen fick ja åka 3 ggr gratis. men aja nog om det.
efter jag hade varit hemma och ätit så for jag till stan  för att möta emelie.
och då kom kenny och robin också så vi gick ner till alla turkar, eller ja.. dom är inte
turkar men läskiga ändå. sen gick vi upp till torget och kollade på fåglar haha ne men..
emelie gick ner till turkarna och kenny till ica eller nå så jag och robin satt själva och
prataaaa:9 sen försökte dom få ner mig och emelie till älven, eller emelie isf.
jag följde med, så dom försökte lyfta ner henne men de gick typ inte.
och jag kunde inte gå tillbaka till emelie för robin stod ivägen, så då kom kenny
och lyfte mig ner:O vart typ rädd:( ajaaaaaaaaaaaaa nu ska jag inte skriva nå mer
men ni ska få en fin bild på robin som ja snodde från emelies blogg:$



pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0