Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

du gör bokstäverna, dom gör inte dig.

for som sagt till paulina, typ vid 7 tror jag. vi såg Säg att du älskar mig.
inte den bästa filmen jag sett, men den funkade väl. satt och skrattade
i början..det var inge kul alls i det vi såg, men ingen kunde hålla sig för skratt.
sen kom jag med mina ord som te.x jävla idiot! äckel, fyfan vad äcklig jag hatar
den där killen!! 
men iallafall så for emma vid 9. så jag och paulina satt och gjorde
allt och lite till, ne men vi såg på tv. pratade med en massa folk osv.
sen såg vi på michael grejen, och då stod det marlon jackson och då kom idioten själv
(alltså jag) in i allt och började prata bara för att det stod marlon

jag: hahah marlin!! oj, det stod marlon:(
paulina: hahah..
jag: marlin är inte det fisken som är med i gubben i svärdet?
nej..stenen i svärdet mena ja, men ååh..:(
svärdet i stenen heter de:(
paulina: HAHAH gubben i svärdet...

sen skulle jag skicka sms, och då lät de väl såhär

jag: ska jag göra ledsen gubbe?
paulina: men ja..du är ju ledsen
jag: jaa:(:(:(:(

hahaha, vi är normala..vet:$ dom har en matta som är asså typ ko hår
det ser ut som en ko om ni fatta. och den är jätte hal så jag började spela
ping pong med min mobil, men då råkade jag ta i för hårt och missade min andra
hand så den for lääängst in under soffan:( sen for jag nån gång efter 11.
och gick hem, så jag aktade mig för alla maskar:] kom hem efter typ..3 minuter HEEH..
satt mig i soffan fortsadde att se michael eftersom det var typ det ända som var på tv.
åt lite grejs osv. och nu sitter jag här som ett jäva flänno.. eller ja flänna int men:]
känner mig så "happy" för tillfället och lär göra det sen också:(
av en viss person som krånglar till allt för mig.. eller jag fattar som inte vart han vill komma:(
men gillar han jäkligt mycke ändå, vilket kanske inte borde.. jag vet inte.

nu ska jag sluta klaga och gå upp och göra nå, kanske sova elr så. och ne, där ljög jag
kommer aldrig att komma mig isäng så här tidigt:]ajaa nog med att skriva


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0