Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

BLÄÄÄ

JAG TRÅKAR SÖNDER, JAG VILL TILL STAN, JAG VILL INTE VARA SJÄLV HELA KVÄLLEN. KULKULKULULKLKULUKLUKL NAAAAAAAAE:( ja ni märker, mitt humör är typ kul nu.. HEH ne
jag vet inte vad jag ska göra fyyyyyyyy:( och så säger elsa bah, hejdå jag ska till stan
jag bah NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ jag vill dit, alla är där:(
AJA nu ska jag inte klaga mer, jag har bara haft tråkigt FAN ska inte klaga!
har varit i marcus rum hela tiden och sett tv typ, åt isglass medans jag såg tomas ledin;)
assssså live från stan för er som inte fattade:] och då såg man ju ofc nåra man kännde.
eller..två, johanna och john hahaha fina:] och nu gör jag inget igen, så ska ta och ringa nån kul
typ..eller ja, nåt iaf ja okej det blir att ringa nån, måste bara komma på vart jag har mobilen..
får se vem det blir:]

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0