Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

ÅÅÅÅH

jag är arg som fan, som jag sa förut så skulle jag ju få en ny mobil. men nu ringer mamma, hon är på expert och säger: linnea du kan inte få den där mobilen. FYFAN vad arg jag är!! nu ska jag och elsa först till soptippen sen till expert och bänna ner hela jävla stället. fitta vad jag är irriterad. så nu blir det att spara pengar och KÖPA en ny jävla mobil. ååååh.

nog med klagande, fortfarande sur men orkar inte skriva om det. då ja vaknade i morse så hade jag mobilen i handen, inte alls ovanligt. kollade om jag fått nå sms, det hade jag 2 st och ett mms, av..hampus. kollade då var det en bild på kenny haha riktigt söt. men iallafall..gick upp åt och gick ner. satt mig här, pratade med elsa och vi bestämde oss för att fara på soptippen med min säng!! och bränna ner expert som jag sa:) hmm...igår på kvällen var jag också sur för att aplotten inte gick att skrapa, sen såg jag Harper's Island rikgitgt bra. jag vet att jag inte får missa det iikväll men varför minns jag inte.. sen låg jag och pratade med kenny (ett tag, den bulle har slut sms(U) ) idur joel och elin. både jag och idur var pigga som grodor så vi började att prata om öknen och en orm som hette idur. haha jag skulle skicka ett sms till idur men råkade skicka det till kenny han bah: va? :O haha han fattade ingenting:(

medans jag pratade med dom så låg jag och skrev lite grejs. sen vare nån som gick upp på toa så jag snörde ner allt på golvet och låtsades sova ifall vem det nu än var skulle komma in i mitt rum:$ men det gjorde den inte. så de va lungt:] men nu orkar jag inte skriva mer, kanske lägger in öken pratet sen;)

(det där jag skrivit ovanför skulle ha varit utlaggt för fleeeeeeeera timmar sen, kanske kl 1 idag..)

nu har jag iallafall sett  film med marcus och mamma, sen gick jag till datorn och visade en fin bild för lopin (på han själv för 5 år sedan enligt han) och då vart han inte så happy:( och som jag skrev där uppe så fick jag ju inte den mobilen jag ville ha...så jag fick en annan. men den funkar väl lika bra:) men jag får inte ta ut den ur laddaren förenimorn:(  meeeeen...nu ska jag gå upp och svara på sms från kt=))

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0