Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

*Du

Jag saknar dig.
Jag saknar att höra din röst.
Jag saknar att vara i din närket.
Jag saknar allt med dig.
Jag kommer aldrig att glömma det du sagt till mig.
Alla ord sitter fast i mitt huvud.
Då jag tänker tillbaka på den ggn jag var med dig.
Tänker jag, vad gjorde jag fel?
Och vet du vad?
Jag älskar dig.
Du är det finaste jag vet.
Du är den bästa.
Jag var kär i dig långt före vi ens började prata med varandra.
Och då den dagen komme,
Då jag pratade med dig första ggn.
Jag visste inte vad jag skulle säga.
Då du sa "Jag älskar dig" för första ggn visste jag inte vad jag skulle göra.
Men jag sa det till dig med, och jag saknar det!
Jag kommer aldrig att glömma.

Jag hoppas att du kommer tillbaka till mig snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0