Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

8 januari

första skoldagen sen jullovet, fifan.
inte kul alls... aja ialla fall ont i huvet, för chris fick mig att hoppa in i en hylla :(
haha, han tog min mobil men då hoppade jag på han för han får verkligen inte ha den!
sen började han kittla mig och massa skit, åsså vart det typ brottning (A)
men JAG spöade HAN!!!!!!!!!! tro vafan ni vill men det är sant :]
efter det så somnade han typ, så jag satt och kollade på då john körde nå bilspel.
och chris hade armen bakom mig, så han dunkade armen i min rygg så att jag slog huvet i väggen.
och han slutade inte ens :O haha iaf så komme william in och skulle spela mot john, hoppas att john förlora :]
jusste, jag var på stan med julia och isabell före jag gick till john, vi köpte pommes på frassen osv, sen
skulle vi prova jeans och jag fick mig nästan inte ut ur dom :(
och i morgon ska Paulina Julia och Isabell sova hos mig åsså ska vi på max å massa skit, kommer bli
hur kul som hälst :D:D:D<3<3<3 puss på er tjejer!!
men nu ska jag springa upp och se transformers elr vad det nu var,
så puss på er läsare <3
( haha fråga inte varför jag är så glad, för jag vet inte själv:] )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0