Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

31 januari

Nu äre såhär att jag såg en bild på min "förra vän" om man säger så.

Och jag vetefan om ja saknar han..det känndes faktiskt så då jag såg bilden.

Får väl helt enkelt acceptera att vi inte kommer att bli vänner igen.
Elr det är han som bestämmer om han vill det vill jag, men om han inte vill det så okej för mig.
Börjar tänka tillbaka då jag var med han sista ggn, jag var jätte glad då.
Vi busade å höll på, aja man måste acceptera det förflutna leva i nuet och tro på framtiden, right?
Nog med det, jag var iaf uppe nyss och åt glass, eller alla i familjen förutom jag åt det.
Jag gjorde milkshake istellet :$
Sitter ensam i ett rum med massa kläder åså?
Det är typ läskigt :(  Pratar med linn på msn och lyssnar på Ashlee Simpson.
Haha gillar typ hennes låt Pieces Of Me.
Jag har typ inget att skriva(?)
Eller jo lite till kanske.
Imorse var det ju att dela ut bröd igen, har inte riktigt koll men jag tror iaf att det där var sista ggn.
Jag är inte säker men jag tror det iaf,  jag är ju inte så bra på att räkna så det förvånar
mig inte om jag har fel...Jag fick ju värdens snällaste kommentar av Nadja i morse.
Direkt jag komme in i köket säger hon: "HAHA du ser ju helt förstörd ut!!"
Sen tog jag nått att äta och satte mig och pratade med henne ett tag.
Då jag komme in från att ha delat ut bröden gick jag och la mig igen
med kläder för den delen....jag var så trött att jag inte orkade ta av mig dom.
Och om jag ska vara exakt så sovde jag ju med underkläder såklart sockar
långkalsonger, mjukisbyxor linne t-shirt OCH tecke.
Haha jag kan ju inte säga att det var så mysigt på morgonen ;)
På dagen har jag nog bara suttit med nadja och marcus.
Vi var i marcus rum och lyssnade på musik och nadja dansade som vanligt ;)
Sen fixade jag deras frisyrer, nadjas vart faktiskt fint, men jag skrattar bara åt marcus
då jag ser han...det står rakt upp..
Men nu har jag allvarligt inget mer att skriva.
Peace'N love ya all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0