Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

29 januari

hejsi, är jäkligt sugen på att se tarzan igen.
såg den för nån dag sen, men då satt jag och skrev
texterna till alla låtar som är med i filmen (?)
så jag var inte så konsentrerad.
Idag var det skola som vanligt, marie är fortfarande sjuk.
vi hade lennart hela dagen och jag kan lova att hela klassen vart
glad då vi fick höra att det var han som skulle vara med oss idag.
han äger ALLA lärare!
idag på sista lektionen skulle vi prata om nått minns inte riktigt vad,
men det slutade iallafall med att vi började prata om hans barndom.
och han skämtar om typ allt.
jag ska ju bara säga att jag ÄGER på slöjd, NOT!
hahaha ja suuug, och det går inte att jobba heller för
paulina och petter sitter å slamsar så jag skrattar åt dom hela tiden.
men jag håller faktiskt på med en burk som alla andra.
det känns lite skumt för jag har typ nyss börjat med den
och joakim är typ klar med den?

Imorgon blir de skola sen ska jag hem å duscha
fördriva tiden med typ tv, dator, mobil, och såklart musik.

sen efter det ska jag nog äta, springa ner hit igen.

och då jag äntligen inte behöver fördriva tiden längre
ska jag gå in till stan, ska på bio med tjejerna!!!
vi ska se I taket lyser stjärnorna.
den ser jätte bra ut så jag får väl hoppas att den är det också.
efter vi har sett den ska vi gå tillbaka till mig och hitta på nått.

Ni ska få lite bilder från idag.
Peace!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0