Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

25 januari

hey, kan inte januari ta slut?
januari känns så drygt...vet inte varför men jag orkar inte med nå mer januari.
ja ialla fall så igår gjorde jag pizza!! hihih ja e bäääst.
( nu dog mitt humör iaf...)
efter jag hade ätit min pizza och gjort mig klar gick jag till paulina.
vi satt vid datorn och höll på med massa saker osv, hade jätte kul.
gick vem nån ggn efter 11. det var jätte läskigt :(
sen efter det gjorde jag inte så mycket, elr pratade med carro på msn
och började gråta åså.

A-torp idag, volleyboll alltså.
gick väll bra? gick hem med fanny satte mig här, sen har jag inte gjort nå mer.

juste, igår skrev jag ju att jag skulle se prison break, men det vart inget för jag hittade
inte skivorna, så jag såg american gangster istellet och där var det med en ganska så bra låt.
Peace!

 

det var den här som var med i filmen^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0