Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

24 januari

hejhopp!
nu har jag inte bloggat på ett tag igen..
jag minns inte ens vad jag har gjort dom senaste dagarna.
Igår vad det iallafall att fara till kåge, var på disco där.
kännde dom flesta och det var inte så mycket folk men det var kul endå.
komme där vid kvart i 7 kanske, och for nån ggn efter 11.
efter skolan satt jag och pratade med nåra osv.
sen skyndade jag mig hem och duschade åså.
sen ringde Paulina och frågade om hon kunde komma
så hon komme efter nån minut.
hon satte sig vid datorn medans jag städade mitt rum.
sen plattade jag hennes hår och fixade lite med det.
sen bytte hon kläder spran hem och åt komme igen och vi gick
ut och väntade på våran skjuts till kåge.
fick faktiskt en ny kompis där!! Marcus, han kramas mycke kan jag lova.
fick typ 50 kramar av han :$ thiihhi.
haha paulina sötnos, hon hade köpt cola och gav den till emma för hon orkade inte mer
sen just då emma tog den bah jag vill ja cola!! haha?
förstår mig inte på henne ibland men hon är bäst endå.
felix fick iaf mina dickor då ja inte orkade mer.
och marcus tog lite han med.
vet inte vad ni andra tycker men jag hade kul iaf=)

Idag, elr i morse kanske man ska säga.
pappa veckte mig för att vi skulle upp och dela ut bröd.
jag var sjukt mega trött, och pappa veckte mig försent..
jag var jätte arg åså. tänkte för mig själv: pappa är en uppstoppad kycklin med remoladsås(?)
haha vet inte varför men jag tänkte så hela tiden.
då jag komme in gick jag och la mig igen, med kläder och allt på.
och nu har jag som inget att göra?
jag läste på lollos blogg att hon hade sett prison break, och då kände jag att jag verkligen måste se det.
det var jätte länge sen jag såg det sisst. så det är väll det som händer för mig idag, vad jag vet iallafall.
ne nu ska jag se om jag hittar prison break skivorna.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0