Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

2 januari

Tillbaka till nyheterna... eh skojja bah, jag har bara allmänt tråkigt!
pratade med chris men det fanns verkligen inget att prata om så det var inge vidare kul.
skulle ha farit till piteå och shoppat med mamma och mormor, men jag orkade inte..
fråga inte varför, jag hade verkligen ingenn lust att gå upp så det kändes jobbigt att dra till piteå.
men jag får väll fara nån annan dag istellet.
jag tror faktiskt inte att nån i hela skell har tråkigare än mig just nu...
det finns ju inte ett skit att göra själv?
haha asså... ja som ni kanske märker en del av er så har jag börjat med att säga mjau kisse misse osv.
jag har ingen aning varför men det är kul ialla fall, spec då man får andra att göra det också :]

Dagens humör: kom å kolla?
Dagens borde: inte glömma att ringa emma!
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: mascara osv
Dagens klädsel: stuprör och linne
Dagens planer: inget, men vill va me nån!?!
Dagens vill ha: monster :$
Dagens längtan: sommar lov!
Dagens fundering: vänta, ska tänka på saken...
Dagens beroende: din katt
Dagens personer: mig själv
Dagens roliga: INGET
Dagens låt: Nalle Puh :$ 
Dagens bild:

 töt bror som försöker gömma sig? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0