Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

16 januari

jag vet inte varför det ska vara så svårt att skriva här varje dag?
ska berätta om igår och idag.

Igår: skola som vanligt, hade sjöjd osv.
på kvällen var jag med Emma på hockey och vi träffade Vanessa så vi stod med henne.
hahah Mella stod nästan framför mig så jag kastade godis på han, sen då han vände sig
stod linn och hennes kompisar där så han trodde att det var dom som hade kastat godisarna.
men sen fortsatte dom att kasta så han vände sig igen och sa: tja snyggingar och började göra massa
saker osv, Mella säger till Vanessa: visst är dom snygga? Vanessa: eeeh? jag: HAHAHAH!
Sen då det var typ 2 minuter kvar av matchen for Vanessa och jag och Emma gick till Lollo och Lina å dom andra.
då hade lollo hört att det var nån random som bah, är det sant att chris gustavsson har tagit liinnnea_ på apb oskuld?
och den andra killen bah, jag vet inte med han har säkert haft det med lollof, 100% säker. jag mena VAFAN!?
jag vart så jävla sur, att dom ens orkar säga sådär om andra? eh skit i, nästan just då vi hade kommit ner bland
alla folk på hockeyn så sa Emma att det vibrerade i min jacka, och det gjorde det, det var Celina som ringde
så jag pratade med henne ett tag. Efter hockeyn stod jag och Emma ute och frös hur mkt som hälst! :(
Men tillslut komme jag hem iaf.

Idag: skola IGEN, jag orkar inte med att det ska vara skola hela tiden.
och taldrikarna på maten är typ det värsta (?) fifan...det är mat på ALLA taldrikar osv.
inte alls kul, jag Paulina och Emma började reta Lydia för att hon äter papper till lunch?
hahaha aja, det var roligatimmen idag, men jag Emma och Petter tyckte inte att det var så roligt
så vi satt och kollade på. Jag skulle vara duktig och göra en typ kullerbytta på madrassen dom hade tagit fram.
jag klarade det men min mobil flög iväg.... jag tror den har typ järnskakning:]
Efter skolan for jag Paulina EmmaGJ Julia och Isabell på stan, och efter ett tag komme fanny,
vi sprang runt där utan att typ göra nått? testade iaf ett linne på gina men satans fult på mig.
så jag köpte inget. Jag pratade med Hampus och han sa att han var påväg in till stan,
så då vi komme ner var han inne på candy's och köpte cola så vi gick in och sa hej.
Och sen sprang vi runt lite mer och sen åkte jag Paulina Emma och Fanny bil hem.
Paulina satt i mitt knä och jag var jätte kissnödig åsså satt hon på min kissblåsa!!! tur för dig att jag inte
kissade på mig i eran bil ;)  och efter jag kommit hem har jag pratat med chris och suttit vid datorn
sett på tv ätit mat osv, sen jag har inte gjort så mycket.
men du ska jag iaf gå och lägga mig för jag ska upp jätte tidigt i morgon och dela ut bröd, KUUUL?
NAAAAAAAAAAE....
Peace'N love ya all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0