Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

10 januari

känner mig lite sleepy, som jag sa i andra inlägget så skulle julia paulina och isabell sova hos mig.

men vi vart fler, emma och fanny följde också med, dom komme till mig vid halv 7 då gick vi in till stan.

först satt vi på max och åt, sen sprang vi till ica. Där köpte vi godis och MONSTER!! oh satan så gott det är.
men det som är lite äckligt är att det är gjort av tjurkiss;S men he bryr ja mig inte om, för det är gott endå.
och efter vi varit på ica gick vi tillbaka till mig igen, vi satt i mitt rum och pratade & sjöng lite.
vi borde typ vara med i melodifestivalen :O haha ialla fall, efter det så gick vi ut, var ute i nån timma.
och vi skulle gömma oss för alla bilar, jag kan ju inte säga att dom inte såg oss, men dom såg iaf inte
vilka vi var, jag och julia hade så pass stora jackor att vi kunde gömma oss under dom :$
sen komme sandra julia melinda och massa andra, och sprang förbi oss och typ skrek osv.
men vi stod kvar för vi trodde bara att dom skojade med oss, men då komme det en fullis från det hållet
dom komme och började gå mot oss, då sprang vi med kan jag lova! vi snabbade oss in igen, sen gick vi ut direkt.
då var han iaf borta, så vi stod kvar utanför mig ett tag åsså ringde chris och sa att han var i stan osvosv.
efter det gick vi upp mot joakim och var på hockeyplan breve dom. jag och isabell tog värdens finaste kort typ.
jag vet vi är profsiga!! HAHA fanny skulle ta sats och springa ut på plan, och vips så var hon nere på marken,
sen gick vi tillbaka in till mig igen för det vart jätte kallt. satt i mitt rum pratade lyssnade på musik åt godis och
drack monster. sen vid 1 tiden gick vi ut igen stod vid vägen jusst ovanför oss, sen skulle vi gå tillbaka in...
då stod det nån vid andra huset och kollade på oss?!?! :O åååh vad alla skrek, jag och julia tyckte att det såg ut som
nån i röd jacka och vit mössa typ? fyy vad rädd jag vart, vi vågade ju inte gå in heller, så vi stod på andra sidan vägen
och visste inte vad vi skulle göra, men jag ringde till marcus och pratade med han medans vi gick in, och allt gick bra.
men alla var rädda så vi låste dörren och satte oss inne på toan, 6 st inne på våran lilla toa? hur går det till egenteligen...
ja ialla fall så satt vi där inne hade panik vågade typ inte gå ut elr nå, sen sa typ isabell tror jag det var, "tänk om nån
plingar på dörren nu". då var det nån som försökte öppna dörren och ringde på flera ggr, asså oj vad rädda vi vart.
ingen vågade röra på sig typ, alla kollade på varandra och var helt tysta, åsså fick jag sms då var det MAMMA!!!
ååååååååååh jag vart så suur, jag höll ju typ på å kissa på mej :( då var det hon och pappa som komme hem
från typ stat elr nå. vi sprang in i mitt rum och började prata om allt och inget, men typ mäst om saker som har hänt,
spöken, allt sånt där skit. ingen var ju lugn heller, jag satt mot väggen i min säng med mina kära vänner,
alltså mobilen monster och julia, dom andra satt nere på golvet ;D vi satt där inne och pratade från typ, halv 2 till
kl 7.. då somnade jag och sovde i 20 minuter sen gick det inge mer, och där vid 5 ringde jag och veckte chris,
han vart inte så glad....så han la bara på :( men då vart han pigg så jag låg och smsade med han medans paulina
och isabell snarkade... haha jag låg typ och as garvade, sen började jag skratta ännu mer för att emma slog
in huvet i min garderob, sötnos.. paulina och isabell vaknade typ just då, och ingen av oss kunde somna
då började julia tjata om att hon var hungrig men vi gick inte upp fören 11. jag gjorde mig lite nudlar men dom vart
inge goda så fanny fick dom. sen satt vi typ i mitt rum resten av dagen, sen gick vi och såg film, och efter det for dom.
så nu har jag som inget att göra :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0