Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

1 januari

nu säger vi hej då till 2008 och HEJ till 2009! :D
nyårsafton var hur kul som hälst!
kl 12 sprang sprang familjen mormor emil och per ner till älven.
smällde massa raketer osv, vi hade även köpt små luftbalonger, haha ganska kul med dom.
efter det gick vi in igen, jag såg en bit av HITMAN sen komme marcus och emil upp
och skulle ut, så jag följde med dom, var ute till halv 3 nån ggn, sen ringde chris så jag pratade med
han till 3 kanske. jag hade tänkt att ringa och väcka han, men då hade han inge ström i mobiljäveln
tur för han iaf. aja vi sprang ialla fall runt och smällde massa skit, marcus hittade en ljuslykta
eller nått, så han tände den och jag satt mig ner med den och äldade papper :]
haha kanske låter som en tråkig kväll men fan heller, den var bäst!
Tack för allt igår! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0