Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

13 februari


hejsanhoppsa, idag är jag glad och hungrig!
och igår var jag lite mindre glad, typ alla på träslöjden var deppade?
aja nog om de, idag hade vi skidor och ingen ville ha det, men då vi väl hade kommit
igång med det så vart det kul. ja åkte med paulina julia isabell och fanny.
vi lyssnade på musik från min mobil och jag tog kort hela tiden.
typ vid slutet så åkte vi upp på en typ "kulle" om man säger så, så man ser
ut över stan. och då ska man ju antagligen ner från den kullen, och det var en brant backe
med mycke snö osv, jag åkte först och trodde jag skulle köra in i ett träd,
men istellet så fastnade jag med ena skidan under snön och flög rakt fram.
det tog ett år för mig att få mig upp igen, sen åkte isabell innan jag ens var uppe
så hon åkte in i en snöhög för att inte åka på mig, tillslut fick jag mig upp
och aktade på mig, isabell stod breve mig sen skulle julia åka
då ramlade hon på isabell så att hon också ramlade, sen komme fanny och ramlade ovanför oss.
sen skulle duktiga paulina åka, hon ramlade då hon åkt typ 1 meter, sen bromsade hon ner
sen ramlade hon igen, och typ ramlade på ett träd, haha vi är fan bäst.
i dom sista backarna åkte vi miniknutt det gick typ..bra..haha det gick fort iaf :$
då vi hade kommit tillbaka till skolan gick vi in och sen till mig.
vi fikade och sen gick vi till mitt rum, jag klippte julia och emma.
sen lite på mig själv. och paulina klippte sig själv. vart ganska så bra faktiskt.
efter det så gick vi ner hit och spelade icy tower, och paulina sprang och hämtade systemkameran så
hon och julia satt med den, medans emma skulle se hur det såg ut efter ben banan men jag dog bara :(
hade jätte kul med dom iaf!
kanske kan lägga in några bilder senare, och jag vill att ni ska kommentera mer!
mkt roligare att skriva om man vet att det är nån som läser den!
men nu ska jag inte skriva något mer så ni kanske orkar läsa mitt inlägg som vart
någolunda långt.

Så svårt att kontrolera sina känslor, kärleken som komplicerade sig, och tro mig han försöker att glömma 
dig för eran kärlek blev en omöjlig grej. men du kommer aldrig lämna han i drömmarna
han försöker men du finns alltid där, för hoppet är det sista som lämnar han, så han kommer
aldrig att glömma dig. vinden tog tag i mitt hår och regnet piskade, jag visste redan tidigt att
kärlek var svårt, himmen var grå, livet var hårt just nu och jag krälade på botten när något smög sig på.

Kommentarer
Postat av: j

snygg blogg:)<3

2009-02-13 @ 18:13:31
Postat av: juliaaaaaaaaaaAAAAaaa

läser varje dag=)=)=)

2009-02-13 @ 18:13:32
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/
Postat av: Anonym

läser jämmt :] <3<3

2009-02-13 @ 18:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0